Venga

Aaaah. Heeeej!! Sjukt seg/okej dag. Stressade till skolan. GIS-lektion (fick gå efter halva typ???) en håltimme på fyra timmar och sedan spanska. Soft fast ändå osoft.... Höll på att missa min tid hos optikern men dä löste sah. Finaste optikern har jag <333<3<3! Så SNART kan jag börja övningsköra, och får äntligen tillbax mina glasögon. Köpt nya jogging-/gympaskor också. Fett.

Carl kommer snart, och då ska vi gå (jag i mina "gyllne" skor då), men först:

Askonstig pose lol. Visar iallafall mina fina tänder och dagens outfitta. Jeansjacka som jag glömde i en hink klorin, sidenhoodie, Levi's-tischa, och vinnar"leende" från Dior.


Försöker se lite badass ut här. Mina fina (lortiga) skor iallafall!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0