1 år

Firar ett år tillsammans med Carl idag. Det var tänkt att vi skulle åka till Högbo och äta frukost och sedan skulle vi äta middag på någon fancy restaurang. Carls hals satte dock stopp för dessa planer. Istället åkte vi ut till havet och grillade korv och pinnbröd tillsammans med mamma och hundarna när min stackars, stackars lille väns hals väl tillät detta. Det var hundra gånger mysigare, att vara tillsammans med de man älskar mest ackompanjerat av det vackra vädret, än att behöva klä upp sig och verka märkvärdig. Underbar dag, helt enkelt.

Nu ligger Carl utslagen vid min sida (och snarkar), och jag tänker tillbaka på det år som gått. Det har varit de lyckligaste tolv månaderna i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0