(Tårgas)


Haha. Förlåt. Det är måndag. Jag kom hem vid fem. Har inte gjort ett PISS (jo, kollat på ett program om fjordar självklart ska det räknas för ifall jag skulle bestämma mig för att läsa något ämne som specificerar sig på geologi och i synnerhet norska fjordar skulle det kunna vara ytterst användbar information som händelsevis skulle kunna påverka hela min framtid som i sin tur skulle kunna påverka andra människor till det bättre eller värre kan jag inte riktigt svara på då det nog är en tolkningsfråga och vem är jag att tolka vad andra människor har för åsikter jag har lärt mig att generallisering är rätt dåligt ibland så det är nog en utav anledningarna till varför jag som sagt avstår från att ta ställning i den här frågan. Så jo, att ha tittat på programmet om fjordar måste väl kunna räknas som NÅGOT, åtminstone.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0