NÄ NU NI

..... ska jag sova. Belle and Sebastian, Norah Jones, Mindy Smith, Placebo, Joan Baez, Louis Armstrong. Dessa (bland många åååh mina spellistor) kommer förgylla min mysiskväll.

FÖRRESTEN. Don't you hate it när du är toksäker på att du ser någon du känner, springer fram och rycker tag i den och säger något helt spontant och lite klämkäckt och sedan inser att det är helt fel person? Det hände mig idag. Rusade fram, slet tag i en tjej som jag trodde var en bekant och utropar "jaså du tränar här också, din jävla hurtbulle!". Hahahaha.... Haha.

Kommentarer
Postat av: tove

hahahah, så sjukt klockis matilda! tack för trevlig fika idag btdubs :)

2010-03-24 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0