Galla

Spydde som en häst igår när jag gymmade. Alltså inte i gymmet, utan på toan. Skulle vara devastating om jag, helt ovetande i full fart på löpbandet, i ett för sent skede insett att jag var på bäg att kräkas. En blandning av chili con carne (föreställer mig alltid att det är just den maträtten jag intagit innan jag vomerar) och magsyror som sprutar ut över hela kontrollpanelen. Gärna lite på mina medmotionärer också, bara för att spä på hemskheten.

Spenderar alltså dagen hemma. Tänkte ta en promenad. Brukar alltid må lite bättre av det. Missar Alex Schulmans föreläsning om ungas förutsättningar att komma in på arbetsmarknaden. Åk till Spegeln klockan 19:00 ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0