Frånvarande

Åh. Idag var en fin dag, även om himlen var tung av regn och gatorna var blöta. Älskar verkligen Uppsala. Näst efter Göteborg är det min favoritstad. Fina människor, fina hus, fina träd. Allt är fint. Enda jobbiga saken som inträffade var att jag tappade bort Ida ett tag. Får alltid ångest som fan om jag känner mig borttappad. Till slut frågade jag en tjej om jag kunde låna hennes telefon, och det fick jag. Precis då kom Ida och min lidriga panik gick över på en gång.

Åker ni förresten till Uppsala så måste ni äta på Rififi. Och välj deras lasagne! Man orkar dock bara en tredjedel utav den, men det är såå värt det. Sjukt god.


Kommentarer
Postat av: Adam

hörde att jag åt på Rififi sist jag var i Uppsala, det är lovely!

2010-03-28 @ 00:59:12
URL: http://adamnaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0