Fjällräven

Nu är jag ägare till en fjällrävenjacka. Grattis till mig. Eller något. Insåg att jag behövde en ny jacka. Har hur många som helst, men mitt lilla ha-begär drog igång. Tjejer ska visst vara obsessed av skor. Jag har en jack-fetisch. Köper minst två nya varje år, hänger in dom i garderoben och använder en gammal. Alltid samma visa. Mår bra av att veta att det alltid finns ett litet lager av jackor utifall att jag vill variera. Vilket jag aldrig vill.
Iallafall.
Ni vet känslan de sista minuterna innan budgivningen är slut (pratar Tradera)? Det pirrar i lillmagen och fingrarna darrar. Någon bjuder över. Du bjuder över. Någon bjuder över och du bjuder över. Och sen den toksköna känslan när du vunnit budgivningen. Vem behöver tävla i OS när man kan betta på Tradera?! Samma euforiska känsla av vinst, ju.

Idag ska jag bowla och klättra. Sportsday. Skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0