Got the sound of Paris in my ear

Hemma från skolan idag. Läst tidningar och ätit mintchoklad. Stackars mig, snyft snyft. Igår köpte jag örhängena under. 25 riksdaler på Ur & Penn. Tyckte dom var tokfina. Synd att jag glömde bort vad jag skulle skriva. Hade för mig att det var något fint jag ville berätta. Jaja, kommer väl på det förr eller senare. Antagligen senare. Nu ska jag äta pasta carbonara som Ida lagat. Fint!

För er som inte redan tröttnat på min blogg; jag antar att inlägg som dessa, eller bristen på inlägg över huvudtaget, kommer så småningom avskräcka er från att slå in min bloggadress i webbläsaren någon mer gång. Men kika in ibland iallafall, det KAN ju vara så att jag skriver något intressant. Någon gång. Kanske.
 
(Försökte mig på en lite sassy pose då jag tänkte visa upp mitt nagellack. Tvivlar på om jag lyckades...)

Kommentarer
Postat av: jenny.

du är fin mattie, gillar hur du langar sexy pose

2010-02-01 @ 22:04:55
URL: http://jjennymaria.blogg.se/
Postat av: Matilda

ja, har fått höra att den är rätt het. he he.

2010-02-01 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0