Gråter en skvätt när jag läser Kafka. Kafkaaa-aa

Bakade hallongrottor och korintkakor igår. Korintkakorna flöt ut och brändes. Glömde stoppa hallongrottorna i små formar, så de flör också ut. Bröt ihop och tröståt blockchoklad. Allt smakar mycket godare ifall man tröstäter det, inte sant? Tänker iallafall följa upp detta misslyckande med ett nytt bakförsök. Det är FET-tisdagen idag. Planen är att jag först (efter skolhelvetet, då) åker och tränar som fan... sisådär 90 minuter pure fatburn och sen åker jag hem och bakar semlor. Då slipper jag ångesten: "fan fan FAN nu blir jag fet. Fett. Kalorier. Kolhydrater. Övervikt. Fetma. Hjärtsjukdomar. Socialt självmord. Äcklig." Egentligen väldigt töntigt att noja så jävla mycket. Men det är omöjligt att låta bli.

Oj.

Klockan är visst 08:05. Bussen går 08:10. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0