Det var inte spegeln som var smutsig, det var du

Nationella prov i svenska del 2. Skulle skriva en uppsats. Känns lite krystat att man på tre timmar ska hinna skriva en text som man verkligen är nöjd med. Efter 40 minuter hade jag inte ens börjat skriva, och sen fick jag panik när jag insåg att det bara var en timme kvar och det enda jag åstakommit var två sidor av ordbajseri. Hann iallafall krafsa ihop åtta sidor allt som allt. 

Nåväl.

Efter detta fiasko gick Fanny och jag ner på stan och tränade litegrann. Väl inne i omklädningsrummet efter våran lilla workout insåg jag att handduk och mjukisbyxor var kvarglömda hemma. Borde ha läst mitt horoskop imorse för att kunna vara förberedd på att dagen skulle gå åt helvete.


Kom igen nu, Ternheim. Make my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0