Spegelblank utanpå

Jag tänker för mycket. Mina tankar väller bara upp just nu, och jag låter dom överföras till tangentbordet som sedan vidarbefodrar dom till vem som än läser. Det känns mer verkligt om jag får skriva det där andra kan se och vara delaktiga. Dessvärre tror jag att de flesta av er inte bryr er. Strunta i att gå in på min blogg isånnafall. Det besparar er åtminstone lite tid.

Jag vet inte vad jag vill förmedla. Ena stunden känner jag mig toksäker, i nästa så har allt försvunnit och bara lämnat ett tomrum efter sig. Känslor är så svåra att beskriva, och framförallt blir det svårare när jag har så jävla svårt att uppfatta känslor. Något täpper till. Det ska bli intressant den dagen dammluckorna öppnas och allt bara får forsa. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0